Navigace

Mobilní aplikace

appAktuální informace v mobilní aplikaci zdarma ke stažení:

Google playapp

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Datum a čas

Dnes je čtvrtek, 28. 3. 2024, 16:28:59

Interaktivní mapa
mapa

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Náhodný výběr z galerie

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

QR kód - vizitka vCard

Mobilní průvodce

Mobilní turistický průvodce

mojeiD na našich stránkách!

 Ti z vás, kteří navštěvují pravidelně naše internetové stránky, si určitě všimli, že se na nich objevila nová ikonka „mojeID“. Přes tuto službu se nyní můžete snadno a rychle přihlásit jak k novým anketám, tak i k několika tisícům dalších služeb na českém internetu. Nám na úřadě pak mojeID přináší nové možnosti v komunikaci s vámi, občany města Bochov. Více informací naleznete zde.

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0

Obsah

Zde je připraven rozsáhlý přehled různých životních situací, které potřebujeme všichni čas od času řešit. Věříme, že s jeho pomocí zvládnete nenadálé i plánované úkony snadněji.

« Zpět na Strom životních situací

Vydání elektronického výpisu z Veřejného rejstříku prostřednictvím CzechPOINT@home

3. Pojmenování (název) životní situace

Vydání elektronického výpisu z Veřejného rejstříku prostřednictvím CzechPOINT@home

4. Základní informace k životní situaci

Veřejným rejstříkem se rozumí obchodní rejstřík, spolkový rejstřík, nadační rejstřík, rejstřík ústavů, rejstřík společenství vlastníků jednotek a rejstřík obecně prospěšných společností.
Na základě vyplnění žádosti (formuláře) v rozhraní CzechPOINT@home a jejím následném zaslání prostřednictvím Informačního systému datových schránek, je zaslán výpis platných údajů nebo úplný výpis údajů.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Žádost může podat:

  • fyzická osoba s přístupem do datové schránky,
  • podnikající fyzická osoba s přístupem do datové schránky,
  • právnická osoba s přístupem do datové schránky.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Žadatel musí mít zřízenu datovou schránku. Postup podání žádosti o zřízení datové schránky je zveřejněn na webových stránkách Datových schránek.
Postup pro řešení životní situace je součástí formuláře, kterým se podává žádost o vydání výpisu z rejstříku.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Řešení životní situace se zahajuje vyplněním formuláře, který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

8. Na které instituci životní situaci řešit

V této životní situaci nedochází k přímé komunikaci žadatele s úřady státní správy. Žádost je podávána prostřednictvím webového formuláře.
Žádost lze podat také přímo na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Při elektronickém způsobu zaslání žádosti žádné. Totožnost žadatele se ověřuje prostřednictvím přihlášení do datové schránky.
V případě podání žádosti na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT je třeba se prokázat občanským průkazem nebo cestovním pasem.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Formulář "Výpis z Veřejného rejstříku" je k dispozici na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Vydání elektronického výpisu z Veřejného rejstříku prostřednictvím CzechPOINT@home není zpoplatněno.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Podaná žádost je vyřízena okamžitě, resp. v závislosti na dostupnosti cílového rejstříku.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Žádost se podává prostřednictvím formuláře, který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

28. Popis byl naposledy aktualizován

19.11.2014

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.