Obsah
Zde je připraven rozsáhlý přehled různých životních situací, které potřebujeme všichni čas od času řešit. Věříme, že s jeho pomocí zvládnete nenadálé i plánované úkony snadněji.
« Zpět na Strom životních situací
Zobrazení
Zájem o provozování převzatého televizního nebo rozhlasového vysílání - tj. příjem a současné úplné a nezměněné šíření původních rozhlasových a televizních programů
3. Pojmenování (název) životní situace
Zájem o provozování převzatého televizního nebo rozhlasového vysílání - tj. příjem a současné úplné a nezměněné šíření původních rozhlasových a televizních programů
4. Základní informace k životní situaci
Fyzická / právnická osoba chce provozovat televizní nebo rozhlasové vysílání s převzatým programem prostřednictvím příslušné sítě elektronických komunikací.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
- Fyzická osoba, má-li plnou způsobilost k právním úkonům a splňuje podmínky stanovené pro podnikání v České republice zvláštním právním předpisem.
- Právnická osoba, která splňuje podmínky stanovené pro podnikání v České republice zvláštním právním předpisem; má-li právnická osoba formu akciové společnosti, je nezbytné, aby její akcie zněly na jméno.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
8. Na které instituci životní situaci řešit
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Požadované doklady jsou součástí příslušného formuláře přihlášky k registraci převzatého vysílání.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Formuláře přihlášek k registraci převzatého vysílání jsou k dispozici na internetových stránkách Rady pro rozhlasové a televizní vysílání, příp. v budově Úřadu Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Pracovníci odborných útvarů Úřadu Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Případný dotaz můžete zaslat prostřednictvím elektronického formuláře.
28. Popis byl naposledy aktualizován
29. Datum konce platnosti popisu
Bez časového omezení.