Obsah
Zde je připraven rozsáhlý přehled různých životních situací, které potřebujeme všichni čas od času řešit. Věříme, že s jeho pomocí zvládnete nenadálé i plánované úkony snadněji.
« Zpět na Strom životních situací
Zobrazení
Vystavení lustračního osvědčení na žádost organizace
3. Pojmenování (název) životní situace
Vystavení lustračního osvědčení na žádost organizace
4. Základní informace k životní situaci
- příslušníkem Sboru národní bezpečnosti zařazeným ve složce Státní bezpečnosti,
- evidována v materiálech Státní bezpečnosti jako spolupracovník ve smyslu ustanovení § 2 odst. 1 písm. b) zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (dále též "zákon").
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Splnění všech požadovaných náležitostí.
7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
Podáním písemné žádosti na Ministerstvo vnitra.
8. Na které instituci životní situaci řešit
Nad Štolou 3, 170 34 Praha 7 - Letná
tel.: 974 832 058, 974 832 789
e-mail: lustrace@mvcr.cz
Adresa pro písemný kontakt:
Ministerstvo vnitra, P.O.BOX 627, 170 00 Praha 7
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
- název a adresu organizace,
- seznam osob, pro které je vystavení lustračního osvědčení požadováno,
- jméno, příjmení a funkci oprávněné osoby,
- podpis oprávněné osoby,
- razítko organizace,
- údaje o osobě, na kterou je žádost podávána (uvádí se v přílohách k jednotlivým osobám).
- jméno a příjmení, příp. titul,
- všechna dřívější jména a příjmení (i u mužů),
- datum narození a místo narození,
- celé rodné číslo,
- přesná adresa bydliště včetně PSČ.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Formuláře žádostí o vystavení lustračního osvědčení jsou k dispozici na internetových stránkách Ministerstva vnitra.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.
28. Popis byl naposledy aktualizován
29. Datum konce platnosti popisu
Bez časového omezení.