Navigace

Mobilní aplikace

appAktuální informace v mobilní aplikaci zdarma ke stažení:

Google playapp

Kalendář

Datum a čas

Dnes je neděle, 10. 11. 2024, 17:15:00

Interaktivní mapa
mapa

Fotogalerie

Náhodná fotogalerie

Náhodná fotogalerie

První třída na besedě

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

QR kód - vizitka vCard

Mobilní průvodce

Mobilní turistický průvodce

mojeiD na našich stránkách!

 Ti z vás, kteří navštěvují pravidelně naše internetové stránky, si určitě všimli, že se na nich objevila nová ikonka „mojeID“. Přes tuto službu se nyní můžete snadno a rychle přihlásit jak k novým anketám, tak i k několika tisícům dalších služeb na českém internetu. Nám na úřadě pak mojeID přináší nové možnosti v komunikaci s vámi, občany města Bochov. Více informací naleznete zde.

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0

Obsah

Zde je připraven rozsáhlý přehled různých životních situací, které potřebujeme všichni čas od času řešit. Věříme, že s jeho pomocí zvládnete nenadálé i plánované úkony snadněji.

« Zpět na Strom životních situací

Sleva z výše úplaty na úhradu nákladů spojených s poskytováním vzdělávání v základní umělecké škole

3. Pojmenování (název) životní situace

Sleva z výše úplaty na úhradu nákladů spojených s poskytováním vzdělávání v základní umělecké škole

4. Základní informace k životní situaci

O snížení nebo prominutí úplaty mohou žádat děti, žáci nebo studenti se sociálním znevýhodněním nebo se zdravotním postižením.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci je oprávněn jednat zákonný zástupce žáka nebo zletilý žák.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Pobírání dávek pomoci v hmotné nouzi, zdravotní postižení.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podejte písemnou žádost adresovanou ředitelství základní umělecké školy.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Na příslušné základní umělecké škole.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Potvrzení pobírání dávek pomoci v hmotné nouzi, potvrzení o zdravotním postižení.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůta pro vyřízení žádosti je 30 dnů.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.

28. Popis byl naposledy aktualizován

09.10.2017

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.