Navigace

Mobilní aplikace

appAktuální informace v mobilní aplikaci zdarma ke stažení:

Google playapp

Kalendář

Datum a čas

Dnes je neděle, 10. 11. 2024, 21:05:59

Interaktivní mapa
mapa

Fotogalerie

Náhodná fotogalerie

Náhodná fotogalerie

Čas na popovídání si

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

QR kód - vizitka vCard

Mobilní průvodce

Mobilní turistický průvodce

mojeiD na našich stránkách!

 Ti z vás, kteří navštěvují pravidelně naše internetové stránky, si určitě všimli, že se na nich objevila nová ikonka „mojeID“. Přes tuto službu se nyní můžete snadno a rychle přihlásit jak k novým anketám, tak i k několika tisícům dalších služeb na českém internetu. Nám na úřadě pak mojeID přináší nové možnosti v komunikaci s vámi, občany města Bochov. Více informací naleznete zde.

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0

Obsah

Zde je připraven rozsáhlý přehled různých životních situací, které potřebujeme všichni čas od času řešit. Věříme, že s jeho pomocí zvládnete nenadálé i plánované úkony snadněji.

« Zpět na Strom životních situací

Žádost o statistické informace

3. Pojmenování (název) životní situace

Žádost o statistické informace

4. Základní informace k životní situaci

Český statistický úřad (dále též "ČSÚ") poskytuje statistické informace o sociálním, ekonomickém a ekologickém vývoji České republiky a jejích jednotlivých částí na základě zákona o státní statistické službě.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

O statistické informace může požádat každý občan České republiky nebo cizinec.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech požadovaných náležitostí.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Osobně navštivte odpovědné pracoviště ČSÚ, vzneste telefonický dotaz nebo zašlete žádost o informace písemnou formou či e-mailem.

8. Na které instituci životní situaci řešit

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Obraťte se na:

O zpracování a zaslání informací nebo zaslání vydaných publikací můžete též požádat prostřednictvím příslušných formulářů.
Všechny hotové produkty ČSÚ jsou uvedeny v "Katalogu produktů".

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Žádné dokumenty nejsou stanoveny.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny, stačí zaslat přesně formulovanou otázku na adresu informačního servisu, zatelefonovat či zvolit osobní návštěvu.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.
Veškeré údaje, které ČSÚ zveřejňuje na svých internetových stránkách, jsou k dispozici zdarma.
V návaznosti na zákon o státní statistické službě zveřejnil ČSÚ na svých internetových stránkách "Pravidla pro stanovení cen", ze kterých pak vychází "Ceník informačních služeb a produktů" poskytovaných na zakázku.
Ceny hotových produktů jsou uvedeny v "Katalogu produktů".

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny.
Termíny zpracování náročných zakázek je nutno předem projednat.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu: infoservis@czso.cz.

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Opravné prostředky nejsou stanoveny.

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

Sankce nejsou stanoveny.

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě

24. Související životní situace a návody, jak je řešit

 

28. Popis byl naposledy aktualizován

05.02.2016

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.