Navigace

Mobilní aplikace

appAktuální informace v mobilní aplikaci zdarma ke stažení:

Google playapp

Kalendář

Datum a čas

Dnes je středa, 24. 4. 2024, 14:09:45

Interaktivní mapa
mapa

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Náhodný výběr z galerie

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

QR kód - vizitka vCard

Mobilní průvodce

Mobilní turistický průvodce

mojeiD na našich stránkách!

 Ti z vás, kteří navštěvují pravidelně naše internetové stránky, si určitě všimli, že se na nich objevila nová ikonka „mojeID“. Přes tuto službu se nyní můžete snadno a rychle přihlásit jak k novým anketám, tak i k několika tisícům dalších služeb na českém internetu. Nám na úřadě pak mojeID přináší nové možnosti v komunikaci s vámi, občany města Bochov. Více informací naleznete zde.

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0

Obsah

Zde je připraven rozsáhlý přehled různých životních situací, které potřebujeme všichni čas od času řešit. Věříme, že s jeho pomocí zvládnete nenadálé i plánované úkony snadněji.

« Zpět na Strom životních situací

Oznámení o úmrtí pojištěnce zdravotní pojišťovny

3. Pojmenování (název) životní situace

Oznámení o úmrtí pojištěnce zdravotní pojišťovny

4. Základní informace k životní situaci

Příslušný obecní úřad pověřený vedením matriky má ze zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění a o změně a doplnění některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů, povinnost do 8 dnů od zápisu do matriky oznámit Centrálnímu registru pojištěnců úmrtí pojištěnce nebo jeho prohlášení za mrtvého.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Příslušný obecní úřad pověřený vedením matriky.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Podmínky jsou stanoveny zákonem č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění a o změně a doplnění některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Tuto povinnost nemá příbuzný zemřelého nebo prohlášeného za mrtvého.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Řeší obecní úřad pověřený vedením matriky oznámením Centrálnímu registru pojištěnců.

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Neřeší příbuzný pojištěnce.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Nejsou potřebné.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře pro příbuzné nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůta pro obecní úřad pověřený vedením matriky je 8denní.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci nelze řešit elektronicky.

17. Podle kterého právního předpisu se postupuje

Zákon č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění a o změně a doplnění některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Opravné prostředky nejsou stanoveny.

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

Sankce nejsou stanoveny.

24. Související životní situace a návody, jak je řešit

 

28. Popis byl naposledy aktualizován

15.10.2017

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.